Fitness

Začátek 28.2

Nejsem trenérka, ani doktorka v oblasti zdravé výživy, nerozumím tomu – učím se!

Dnes je pro mě den D.

Na fotkách možná nevypadá ani tolik, že bych potřebovala se sebou něco dělat, ale v realitě je to bohužel jiné, ale ne zas o tolik horší, než by si kdokoli z Vás mohl představit, věřte, že na světě je nás žen mnoho, které jsou obézní a nemají potřebu se sebou cokoli dělat, protože jsou spolu spokojený, nechme tak.

Proč jsem se rozhodla začít cvičit? Zdravě jíst? Celkově začít něco dělat? Hned Vám to povím.

První z důvodu je ten, že nejsem teď spokojena s tím jak vypadám. Byly doby, kdy jsem byla ,,vypracovanější“ a není to tak dávno, ale je k tomu taky jeden důvod. Nic jsem nedělala, všechno to udělal stres a nervy dohromady, a to vlastně člověk pak nemusí dělat nic, protože ho tohle tak zmorduje, že si lidé v okolí říkají, jestli nejste nemocní. Nebyla jsem, jen jsem prožívala opravdu těžké chvilky. Vzhledem k tomu, že je to asi tak měsíc, kdy všechno špatné opadalo a začalo se vlastně dařit, tak jsem začala mít i jinou chuť k jídlu, o dost větší, než kdy jindy.

Co se změnilo – STRAVA –

Když jsem měla období stresu a nervů, tak jsem k jídlu chuť moc neměla, nepila jsem sladké nápoje, byla jsem když už tak na vodě a opravdu občas si dala džus nebo coca colu, ale to už muselo být. Co se jídla týče, jedla jsem tak nějak normálně, ale vzhledem k tomu, že nervy a stres vám udělá dobré spalování, tak jsem si mohla vlastně jíst tak, jak jsem chtěla.

Teď, když už období stresu a nervů opadlo, tak stále jím, jak jsem jedla, ale……
už nemám tak dobré spalování, takže jsem začala přibírat na váze a na postavě, kdy je to pro mě dost viditelné, a to mě vlastně dohnalo k tomuto článku, k tomuto dni, kdy začínám se vším!

V prosinci 2017 jsem vysadila antikoncepci, tím pádem i mé tělo mělo další důvod, proč netloustnout, ale za to si to vybralo jinak a nasadilo mi to ,,přírodu“ na hruď a záda ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ zde můžete vidět foto

 

fotografie bez úprav

Proč Vám sem dávám i akné? Aby jste si uvědomily, že není potřeba se sebou dělat něco jen kvůli postavě, ale třeba i kvůli tomuto. Je to jeden z hlavních důvodu, proč bych ráda sebe přivedla k něčemu zdravějšímu.

Jak jsem se dostala ke cvikům, zdravé stravě a dalším..?

Podle koho cvičím – Ladylab.cz

– ladylab.cz jsem našla přes instagram, vlastně nedávno. Když jsem viděla výsledky, proměny, a co to s člověkem dokáže udělat, tak jsem se jasně rozhodla! Od ladylab nepoužívám žádné produkty, pouze cvičím na jejich videa.

Podle čeho si vybírám jídelníček – Podle okolí, google, známé apod.

Jak často plánuji cvičit ?

Vzhledem k tomu, že jsem maminka + zaměstnanec a moje dny jsou hodně o stereotypu, který bych ráda změnila, tak bych ráda cvičila ob den aspoň 30 minut, ale záleží, jak to časově půjde, ale vždy se dá udělat čas, musíte jen chtít.

Pokud by jste chtěly pozorovat, jak mi to jde, tak sledujte instagram – LADYOFLIFE_CZ

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top